Klorane Mango Serisi



Klorane Kuru,Boyalı,Yıpranmış Saçlar için Bakım Spreyi; severek kullandığım ürünlerden. Özellikle yaz mevsiminde. Geçen yaz güneşin zararlı etkilerinden saçlarımı korumak için almıştım, sonra çok sevince yaz kış kullanmaya başladım. 

Sprey formunda 125 ml. Ben saçımı yıkadıktan sonra uçlarına sıkıyorum bir kaç fıs. Besliyor, boyanın zararlarından koruyor. Ancak bir defasında kuru saça uyguladım, kendiliğinden kurumaya bıraktım. Kabarık, pösüren saçlarınız varsa bu şekilde kullanmanızı tavsiye ederim. Bakım spreyi ama verdiği şekli de sevdim. :) Saç şekillendiricilere gerek yokmuş meğerse...

Mango yağı, formülünde asıl işi yapan oluyor. Paraben içermemesi, ürünü seçme nedenlerimizden biri...

2. şişeyi alırken yanında Klorane Mango Yağı İçeren Durulanmayan Kuru,Boyalı, Yıpranmış Saçlar için Bakım Kremini de aldım bu sefer. 100 ml,  Kuru saç ve saç uçlarına uygulanıyor, az miktarda avucunuza alın ve saç uçlarınıza yedirin. Bu ürün de durulanmıyor. Saç üzerinde, gözle görülmeyen bir tabaka oluşturuyor, böylece saçlardaki ayrılma ve kırılma görünümünün önlenmesini engelliyor.

İki ürünün de kokusunu seviyorum. Önümüz yaz olunca saçları güneşe karşı korumaya almak gerek, özellikle boya, röfle ya da ombreniz varsa!

Tabi ki vavendu.com'dan indirimli almak varken başka yerden almıyorum. Sanırım bir sonraki alışverişte mangolu şampuanı da alacağım :) Size de tavsiye ederim.




Hepsi benim olmalı :))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder